Salgsfabrikken ansetter Mona Jørgensrud som ny salgsdirektør
Salgsfabrikken AS kunngjør med stor entusiasme ansettelsen av Mona Jørgensrud som ny salgsdirektør, noe som markerer en nesten 25-års jubileumsgjenforening med selskapets medgründer, Wenche Huser Sund.
Denne milepælen representerer en betydelig styrking av selskapets ledelse og salgsteam, ettersom Jørgensrud bringer med seg en imponerende bakgrunn innen salgsledelse og forretningsutvikling, heter det i en pressemelding fra Salgsfabrikken.
Mona Jørgensrud, som frem til nylig har spilt en avgjørende rolle som salgsdirektør hos HS Media, starter i sin nye rolle hos Salgsfabrikken 2. april. Hennes gjenforening med Wenche Huser Sund, nesten på dagen 25 år etter at de jobbet sammen første gang, signaliserer et spennende nytt kapittel for selskapet.
– Jeg gleder meg veldig til å jobbe sammen med Wenche igjen, sier Jørgensrud. – Og ikke minst til å bli kjent med alle som jobber i Salgsfabrikken. Resultatene de har skapt de siste årene er imponerende, og det skal bli spennende å se hvor langt vi kan komme de neste årene ved å gjenforene krefter.
Wenche Huser Sund, som stiftet HS Media i 1992 og senere Salgsfabrikken sammen med Øyvind Hammer, uttrykker sin begeistring for Jørgensruds ansettelse: – Mona har et sjeldent godt overblikk og en dyp forståelse for suksessfaktorene i vår bransje. I tillegg til å være en dyktig selger, er hun en av Norges råeste selgerutviklere. Å få Mona inn i vårt lederteam vil gi sterke og positive ringvirkninger for vårt team internt og for våre oppdragsgivere, sier Sund.
"Ansettelsen av Jørgensrud er ikke bare en gjenforening, men også en strategisk forsterkning av Salgsfabrikkens allerede sterke fundament. Med Jørgensruds ekspertise og lederskap ser Salgsfabrikken frem til å fortsette sin vekst og suksess i årene som kommer," heter det videre i pressemeldingen.